3 jul 2013

Ikastaria 18. Cuadernos de Educación. Eusko Ikaskuntza: Sekuentzia didaktikoak eta hizkuntzen curriculuma: teoria eta praktika

Eusko Ikaskuntzaren Saileko Koadernoak 1982an sortu ziren, sailkako argitalpen gisa, Sail Zientifikoetako ikertzaileek buruturiko ikerketak eta lanak ezagutzera ematearren.


2010tik, Ikastaria. Cuadernos de Educación aldizkaria, formato digitalean argitaratzen da eta artikuluak, doan irakurri eta deskargatu daitezke.
 
Eusko Ikaskuntzaren Hezkuntza Saileko partaidea naiz eta ondorengo aldizkariaren artikulu bilduma komendatzen dizuet Hizkuntzak eta bere sekuentzia didaktikoaren inguruan
 
bildumako argitalpenen zerrenda
Ikastaria 18

 Sekuentzia didaktikoak eta hizkuntzen curriculuma: teoria eta praktika = Secuencias didácticas y currículo de lenguas: teoría y práctica

Garcia-Azkoaga, Inés
Sekuentzia Didaktikoak eta hizkuntzen curriculuma: teoria eta praktika: hitzaurrea
PDFn deskargatu
Larringan Arantzabal, Luis María; Idiazabal Gorrotxategi, Itziar
Sekuentzia didaktikoa: ekintza didaktikoaren zutabe eta ardatz minimoki fidagarria
PDFn deskargatu
Kiviaho-Kallio, Pia
Beyond the Language Classroom: Learning English in Real-Life Projects
PDFn deskargatu
Aeby Daghé, Sandrine
Quels usages des séquences didactiques pour enseigner l´argumentation au secondaire obligatoire?
PDFn deskargatu
Mielgo Merino, Roberto; Ocio Endaya, Begoña; Ocerinjauregui Ocerinjauregui, Jone
La Secuencia Didáctica recurso para la enseñanza plurilingüe: experiencias de centro para la formación continua
PDFn deskargatu
Diaz de Gereñu Lasaga, Leire; Garcia-Azkoaga, Inés
Hizkuntza garatzeko baliabideak Curriculuma Norbanakoari Egokitzeko (CNE) programetan: Sekuentzia Didaktikoaren zenbait gogoeta
PDFn deskargatu
Ibarra Atutxa, Jaione
Sekuentzia Didaktikoen onurak testuak ekoizten irakasteko: Irakasle-eskolako ikasleekin egindako esperientzia baten emaitzak
PDFn deskargatu
Sáinz Osinaga, Matilde; Garro Larrañaga, Eneritz; Ozaeta, Arantza; Azpeitia, Agurtzane; Alonso, Idurre
Debate soziozientifikoa herritar kritikoa formatzeko lanabes: Sekuentzia Didaktiko baten proposamena
PDFn deskargatu
Zabala Alberdi, Josune
Ahozko konpetentziak derrigorrezko bigarren hezkuntzan: Sekuentzia Didaktikoak Tolosako laborategian
PDFn deskargatu
Garro Larrañaga, Eneritz; Pérez Lizarralde, Karmele; Azpeitia, Agurtzane; Irizar, Asier
Jendaurreko ahozko aurkezpenen lanketa Unibertsitatean Sekuentzia Didaktiko eta praktika gogoetatsuaren bidez
PDFn deskargatu
Madinabeitia, Monika; Barquín, Amelia; Alzola Maiztegi, Nerea
Kulturarteko Hezkuntza unibertsitatean: "Immigrazioaren fenomenoa eta egokitze-prozesua" Sekuentzia Didaktikoa
PDFn deskargatu
Analytic Summary

Eskuragarri hemen

Baita Eusko Ikaskuntzako Hezkuntza Sailak Vitoria-Gasteizen antolatuko duen Jardunaldia:



Hizkuntzen trataera bateratua. Apraiz-Zumalabe Mintegia 2013
2013 azaroa 25 Vitoria-Gasteiz.

Hizkuntzen arteko eragina da hizkuntzen trataera bateratuaren oinarrietako bat, eta hortik joko dute mintegi honetan hizpide izango diren auzietako batzuek: ikasleek hizkuntza batean landutako eta garatutako trebetasunak zein neurritan transferitzen dira beste hizkuntza edo hizkuntzetara? Hizkuntzen arteko eraginak zein norabidetan gertatzen dira? Ikasleen bigarren hizkuntzan egindako irakaskuntzak ahalbidetzen ote du lehen edo hirugarren hizkuntzarako transferentziarik?.

Batzorde Antolatzailea

Alaitz ALEGRIA SUSPERREGI. Eusko Ikaskuntza. Lauaizeta Ikastola BHI
Ibon MANTEROLA GARATE. Eusko Ikaskuntzako Hezkuntza Saileko Lehendakaria. EHUko Hizkuntzalaritza eta Euskal Ikasketak Saila


 Hauek dira mintegian parte hartuko duten hizlariak: Ane Ortega (Begoñako Andra Mari Irakasleen Unibertsitate Eskola), Iker Pagola (Erain Ikastetxea), Ane Badiola, Lierni Etxeberria, Aroa Murciano eta Garazi Rota (Eusko Ikaskuntzaren Apraiz-Zumalabe 2011 beka).

 

No hay comentarios: