skip to main
|
skip to sidebar
REDOX Ebaluazioaren Serendipity
7 ene 2014
Sistema Vasco de Indicadores Educativos 2013
Euskadi
acredita el menor abandono escolar de las dos últimas décadas
La comunidad reduce los niveles de fracaso educativo al 7,7% el pasado curso.
Hezkuntzako Adierazleen Euskal Sistema 2013
testuingurua
C1. Eskolatzeko adina (gaztea) duten biztanle-proportzioa.
C2. BPG biztanle bakoitzeko.
C3. Biztanleria eta jarduera ekonomikoaren arteko lotura.
C6. Prestakuntza iraunkorreko partaidetza.
Prozesuak
P1: Zuzendaritza-lanak.
Emaitzak
Rs1.1: Emaitza akademikok lehen hezkuntza bukatu ondoren.
Rs2.1: Emaitza akademikoak DBHren lehengo zikloa bukatu ondoren.
Rs3.1: Emaitza akademikoak DBH bukatu ondoren.
Rs4: Derrigorrezko irakaskuntzako emaitza akademikoen bilakaera.
Rs5: Eskola-uzte goiztiarra.
Rs7: Zientzian, matematikan eta teknologian tituludunak.
Rs8: Derrigorrezkoaren ondoko Bigarren Hezkuntza bukatzea.
Rs11: Unibertsitateko eta unibertsitatez kanpoko goi mailako hezkuntzako tituludunak.
Sistema Vasco de Indicadores Educativos 2013
Contexto
C1. Proporción de población (joven) en edad escolarizable.
C2. PIB per cápita.
C3. Relación de la población con la actividad económica.
C6. Participación en el aprendizaje permanente.
Procesos
P1: Tareas directivas
Resultados
Rs1.1 Resultados académicos al finalizar la EP
.
Rs2.1: esultados académicos al finalizar el primer ciclo de la ESO.
Rs3: Resultados académicos al finalizar la ESO.
Rs4: Evolución de los resultados académicos en la enseñanza obligatoria.
Rs5: Abandono escolar prematuro.
Rs7: Graduados en Ciencia y Tecnología.
Rs8: Finalización de la Secundaria Postobligatoria.
Rs11: Titulados en Educación Superior (universitaria y no universitaria).
(..)
la masculinización
de ciertas ramas científicas sigue siendo la tarea pendiente de la CAV.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Datos personales
Raimundo Rubio
Ver todo mi perfil
Urbinaga
Facebook
Gmail
ISEI-IVEI
Linkedin
Picasa
Pinterest
Slideshare-presentaciones
docstoc -Documentos
euskaltel
tumblr-serendipity
twitter
vimeo
you tube
Twitter
Suscribirse a
Entradas
Atom
Entradas
Comentarios
Atom
Comentarios
Seguidores
Búsquedas en Redox
Entradas populares
Un bar de Champions Ligue: "Rompeolas" Sestao
Ver la Champions Ligue , la Liga de Campeones o como los antiguos decimos La Copa de Europa es un placer en el bar " Rompeolas " ...
Agur eta ohore Jose Luis Alvarez Enparantza abertzaleari
( .. )Profil poliedrikoa dauka, gutxik bezala herri honetan, Txillardegi k. Politika, hizkuntza, soziolinguistika eta literatura. Azken ha...
DRIVE konorterik gabe: el escorpion y la rana
"If I drive for you, you give me a time and a place. I give you a five-minute window, anything happens in that five minutes and I...
Face-to-face in Egypt
MONA SEIF, 24, SANAA SEIF, 17, AND SALMA SOUEIF, 23, IN TAHRIR SQUARE. Protest Pioneers AHMED ABDELAZIZ, 28, MOHAMMED ADEL, 22, WALEED RASHE...
Páginas
Página principal
Archivo del blog
►
2024
(1)
►
enero
(1)
►
2023
(40)
►
abril
(2)
►
marzo
(14)
►
febrero
(7)
►
enero
(17)
►
2022
(40)
►
mayo
(7)
►
abril
(14)
►
marzo
(19)
►
2021
(26)
►
julio
(1)
►
mayo
(1)
►
abril
(6)
►
marzo
(9)
►
febrero
(5)
►
enero
(4)
►
2020
(106)
►
diciembre
(7)
►
noviembre
(15)
►
octubre
(2)
►
julio
(1)
►
mayo
(23)
►
abril
(33)
►
marzo
(25)
►
2019
(21)
►
diciembre
(1)
►
octubre
(1)
►
septiembre
(3)
►
junio
(1)
►
febrero
(7)
►
enero
(8)
►
2018
(48)
►
diciembre
(3)
►
noviembre
(3)
►
octubre
(4)
►
septiembre
(3)
►
julio
(2)
►
junio
(1)
►
mayo
(3)
►
marzo
(9)
►
febrero
(13)
►
enero
(7)
►
2017
(26)
►
diciembre
(4)
►
noviembre
(3)
►
julio
(1)
►
junio
(10)
►
mayo
(5)
►
marzo
(1)
►
febrero
(2)
►
2016
(43)
►
diciembre
(1)
►
octubre
(2)
►
septiembre
(5)
►
agosto
(2)
►
julio
(5)
►
junio
(1)
►
mayo
(7)
►
abril
(8)
►
marzo
(7)
►
febrero
(5)
►
2015
(67)
►
noviembre
(2)
►
octubre
(7)
►
septiembre
(5)
►
agosto
(5)
►
julio
(7)
►
junio
(2)
►
mayo
(2)
►
abril
(4)
►
marzo
(11)
►
febrero
(13)
►
enero
(9)
▼
2014
(62)
►
diciembre
(17)
►
noviembre
(8)
►
octubre
(1)
►
septiembre
(4)
►
julio
(4)
►
junio
(2)
►
mayo
(4)
►
abril
(5)
►
marzo
(10)
►
febrero
(5)
▼
enero
(2)
Who are the school truants?
Sistema Vasco de Indicadores Educativos 2013
►
2013
(79)
►
diciembre
(3)
►
noviembre
(1)
►
octubre
(5)
►
septiembre
(4)
►
agosto
(6)
►
julio
(12)
►
junio
(11)
►
mayo
(14)
►
abril
(4)
►
marzo
(7)
►
febrero
(4)
►
enero
(8)
►
2012
(151)
►
diciembre
(8)
►
noviembre
(15)
►
octubre
(12)
►
septiembre
(7)
►
agosto
(13)
►
julio
(16)
►
junio
(14)
►
mayo
(15)
►
abril
(5)
►
marzo
(4)
►
febrero
(22)
►
enero
(20)
►
2011
(120)
►
diciembre
(16)
►
noviembre
(15)
►
octubre
(7)
►
septiembre
(8)
►
agosto
(8)
►
julio
(14)
►
junio
(12)
►
mayo
(9)
►
abril
(5)
►
marzo
(11)
►
febrero
(10)
►
enero
(5)
►
2010
(160)
►
diciembre
(23)
►
noviembre
(17)
►
octubre
(10)
►
septiembre
(5)
►
julio
(2)
►
junio
(11)
►
mayo
(27)
►
abril
(25)
►
marzo
(16)
►
febrero
(9)
►
enero
(15)
►
2009
(258)
►
diciembre
(14)
►
noviembre
(20)
►
octubre
(2)
►
septiembre
(9)
►
agosto
(28)
►
julio
(32)
►
junio
(33)
►
mayo
(38)
►
abril
(28)
►
marzo
(38)
►
febrero
(15)
►
enero
(1)
►
2008
(266)
►
diciembre
(6)
►
noviembre
(15)
►
octubre
(16)
►
septiembre
(26)
►
agosto
(17)
►
julio
(16)
►
junio
(51)
►
mayo
(51)
►
abril
(13)
►
marzo
(20)
►
febrero
(23)
►
enero
(12)
►
2007
(224)
►
diciembre
(20)
►
noviembre
(23)
►
octubre
(23)
►
septiembre
(15)
►
agosto
(8)
►
julio
(12)
►
junio
(31)
►
mayo
(37)
►
abril
(12)
►
marzo
(22)
►
febrero
(11)
►
enero
(10)
►
2006
(120)
►
diciembre
(19)
►
noviembre
(10)
►
octubre
(5)
►
septiembre
(5)
►
agosto
(1)
►
julio
(12)
►
junio
(21)
►
mayo
(19)
►
abril
(17)
►
marzo
(3)
►
febrero
(1)
►
enero
(7)
►
2005
(2)
►
diciembre
(2)
Links
Alizee
Bernardo Atxaga
Berria
Dicen que dicen-Iciar Armendariz
Eibar blog komunitate euskalduna
El Pais
Felix de Azua
generar tiras de comic
Ikastea
ISEI-IVEI
Juan Marsé
Miguel Bosé
Notas de opiniòn
Ramon Saizarbitoria
STEE-EILAS
Tempus Fugit
Top 10 Experiments
Volgako Batelariak / Бурлаки на Волге
YUI
Zibereskola
ZIENTZIABERRI_Pilar Etxebarria
Zientziaren Kutxagunea
No hay comentarios:
Publicar un comentario