24 mar 2009

Gotzainek helegitea jarri diote EAEko batxilergoko curriculumari



Batxilergoko curriculumak erlijioari buruz

1 Ikasturte hasieran adin nagusiko ikasleek, gurasoek edo tutoreek erabakiko dute Erlijioa ikasteko asmoa duten, beti ere oinarrizko beste ikasgaien baldintzatan eta ikastetxeak finkatutako eskola orduetan.

2 Erlijio katolikoa edo beste erlijio bat aukeratu beharko dute, Espainiak erlijio horientzako hezkuntza arloko lankidetza hitzarmenak sinatuta baldin baditu.

3 Erlijioa ikasgaiaren ebaluazioa Batxilergoko gainerako ikasgaien baldintza eta ondorio berberekin egingo da. Erlijio ezberdinak diren ikasgaien ebaluazioa akordio horietan ezarritakora egokituko da.

4 Erlijio katolikoaren eta beste erlijioen curriculuma Elizaren egiturak, eta kasuan kasuko agintari erlijiosoek, ezarritakoa izango da.

5 Berdintasunaren printzipioa eta ikasle guztien arteko lehia askea bermatze aldera, Erlijio ikasgaiaren ebaluazioan lortutako kalifikazioak ez dira zenbatuko espediente akademikoak lehian sartzen diren deialdietan. Ikasleak onartzeko, batez besteko nota lortzeko orduan ere, eskatzaileen artean aukeraketa egiteko horretara jo behar bada, ez da kontuan hartuko Erlijio ikasgaiko nota.

Gutxienez, hiru ordu izango ditu Erlijio irakasgaiak.

El Pleno del Consejo Escolar de Euskadi,en sesión celebrada el día 25 de septiembre de 2008, a la que asistieron los miembros señalados al margen, ha emitido, por mayoría, el siguiente Dictamen al proyecto de Decreto por el que se establece el currículo de Bachillerato y se implanta en la CAPV.

(..)Así mismo, con motivo del debate que en estos momentos existe con respecto a la enseñanza de la religión en el bachillerato y teniendo en cuenta que hablamos del currículo de una etapa de enseñanza postobligatoria, este Consejo manifiesta su acuerdo con lo recogido en la disposición adicional primera del este proyecto de decreto.



(..)Los prelados vascos llevan al Gobierno de Ibarretxe a los tribunales por el tratamiento que han dado a la asignatura en los institutos.

No hay comentarios: